გააზიარე

“On to Better” – ჰიუნდაის წარმატებული კამპანია.

​Hyundai-ს კოლაბორაცია მარკეტინგულ კომპანია INNOCEAN Worldwide Europe-სთან შეექმნათ “On to Better” კამპანია, წარმატებული  აღმოჩნდა.  კამპანია გამოხატავს ბრენდის პასუხისმგებლობას, რომელსაც კაცობრიობის წინაშე გრძნობს და ცდილობს ეკოლოგიურად სუფთა ტრანსპორტის ხაზის განვითარებას, მათ შორის იმ ავტომობილებში, რომელიც საზოგადოებისთვის უკვე კარგად ნაცნობია.

On to Better გვიყვება ჰიუნდაის დიზაინერზე, რომელიც ცდილობს გადალახოს საზღვრები და შექმნას პროდუქტი, რომელიც გახსნის ახალ შესაძლებლობებს. სიუჟეტი ასახავს ჰიუნდაის რწმენას, შრომისმოყვარეობას და სწრაფვას სიახლეებისკენ.

კამპანია შედგება ოთხი ვიდეო რგოლისგან, რომელშიც გამოყენებულია Hyundai-ს ელექტრო SUV-ები : Santa Fe, Kona, Tucson და წყალბადის ძრავით აღჭურვილი NEXO.

slide image
slide image
slide image

INNOCEAN Worldwide Europe -ის შესახებ

INNOCEAN Worldwide Europe  “full-service” მარკეტინგული კომუნიკაციების სააგენტოა, რომელიც  2006 წელს შეიქმნა და Hyundai Motor Group-ის ნაწილია. INNOCEAN ამჟამად მსოფლიოში ყველაზე სწრაფად მზარდი კრეატიული სააგენტოა.

Art Directors კლუბის შესახებ

ADC თავს უყრის კრეატიულ კომუნიკაციაში გამორჩეულ 750 -ზე მეტ ადამიანს.  კლუბში გაწევრიანებული არიან სხვადასხვა პროფესიის ადამიანები – ჟურნალისტები, ფოტოგრაფები, მხატვრები, პროდიუსერები, სცენარისტები, ციფრული მარკეტერები და ა.შ  ADC-ს საქმიანობა შემოიფარგლება სხვადასხვა ღონისძიებებს, დაჯილდოვების, სემინარების და B2B აქტივობების დაგეგმვით.

მსგავსი სიახლეები

ტესტ დრაივი
სერვისის დაჯავშნა
მოდელები
თრეიდ ინი