საწვავის ეფექტურობა,
სრულყოფილი მართვა

KONA ჰიბრიდი ელექტრული აჩქარებისა და საწვავის ეფექტურობის ბალანსს გთავაზობთ.
მისი მაღალეფექტური ჰიბრიდული ძრავა უწყვეტად გადაერთვება ბენზინის ძრავასა და ელექტროძრავას შორის, მართვის სიტუაციის შესაბამისად.იქნება ეს აღმართზე სვლა თუ ნელი და მშვიდი მართვა, ახალი KONA ჰიბრიდი ყოველთვის მზადაა თქვენი მართვის სტილს მოერგოს.
როგორ მუშაობს ჰიბრიდული ძრავი?

დაქოქვა & დაბალი სიჩქარე
ავტომობილის დაძვრისას ან დაბალი სიჩქარით მოძრაობისას, ბატარეაში შენახული ელექტროენერგია ამუშავებს ელექტრო ძრავას KONA ჰიბრიდის ასაჩქარებლად.

აჩქარება&აღმართი
ძლიერი აჩქარებისას ან აღმართზე სვლისას, ელექტრო ძრავა და ბენზინის ძრავა თანადროულად მუშაობს აჩქარების მაქსიმიზაციისა და საწვავის მოხმარების მინიმიზაციისთვის.

მუდმივი სიჩქარე
მუდმივი სიჩქარით მოძრაობისას, ენერგია მიეწოდება ან ბენზინის ძრავიდან ან ელექტრო ძრავიდან, რომელიც უფრო ენერგოეფექტურია მოცემულ სიტუაციაში.

შენელება&დაღმართი
ავტომობილის სვლის შენელებისას რეგენერაციული დამუხრუჭების სისტემა მუხტავს ბატარეას. შენელებისას ან დაღმართზე სვლისას, გენერირებული ენერგია ინახება ბატარეაში.

რეგენერაციული დამუხრუჭება.
სიჩქარის შემცირებისას (მაგალითად, დამუხრუჭებისას ან დაღმართზე მოძრაობისას) ელექტრო ძრავა მუშაობს როგორც გენერატორი და კინეტიკურ ენერგიას გარდაქმნის ელექტრულ ენერგიად, რომელიც შემდეგ ინახება ბატარეაში.

Own the road
ძრავი
105 ცხენის ძალა
144.2 ნმ
ძრავი
105 ცხენის ძალა
144.2 ნმ
ძრავი
105 ცხენის ძალა
150 ნმ